Ana içeriğe atla

SAĞLIKLI GENİŞ BİLGİ ALMAK İÇİN ARAŞTIRMACI BİLAL OKUMUŞ İLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRSİNİZ


AHLAK OLMADAN HİZMET OLMAZ

Asalet asıldandır.Genetik geçmişinde bozukluk olmayan kişiler , yaptığı iş ne olursa olsun ahlak dairesinde hizmet vermekten vazgeçmeyecektir.İster simit satan biri,ister bir doktor,ister bir zeytin üreticisi yada deniz feneri bekçisi hiç farketmez.

Farkındamısınız bilmem, yaptığınız işin gerekliliklerini yerine getirmek erdemli bir davranış olarak algılanır oldu.İnsan olma temelinde varolan sıradan şeyler alkışlanır oldu.Garip garip bakıyorum çevreme,kendi yaşadıklarıma,insanların yaşadıklarına... Öyle anlar yaşıyorum ki,tek bir söz bile söylemek gelmiyor içimden.Aldatılmanın sıradanlaştığı,kandırmanın kucak açtığı ve insanların yozlaştığı bu hayata , bu düzene söyleyecek söz bulamadığım anlar yaşıyorum.
Hergün bir yada bir kaç hastamız ile yaşadıkları hakkında konuşma fırsatım oluyor.İnsanlığımdan utanıyorum.Ben bu işin bir parçası olmamalıyım diyerek herşeyi bir kenara bırakıp bu sektörden elimi çekmek istediğim anlar oldu zaman zaman.Bunca aldatılmış insana eksik bir şey yapmaktan başka bir korkum yok.Bütün şarlatanları yok etmek için çıktığım bu yolculuğu bırakıp ,çekip gittiğimde neler olacağı geldi aklıma her defasında vazgeçtim.
Benimle yazışan yada konuşan kişiler bilirler,bilirler ki ben herkesin sağlığını  öncelikli gördüm. Bilirler ki imkanı var yada yok herkese yardım etmek için uğraştım ve yine bilirler ki ben sadece doğru bildiğimi söyledim.
Bu hastalıktan eşim kurtuldu ve dünyada bir çok kişi kurtuldu yada kontrollü bir yaşam konforuna kavuştu.Biz tedavi için çabalarken onun verdiği hastalığı mutlaka yeneriz diyerek,bizleri Yaratan Allah'a şirk koşmak meydan okumak haşa haddimiz değil.Biz ne yapıyorsak onun verdiği akıl ve onun bahşettikleri ile yapıyoruz.Ama yine Rabbime şükürler olsun ki zerre kadar haysiyetimizden ve insanlık onurumuzdan ödün vermeden uğraşıyoruz.Allah biz ve bizim gibi işine sahip çıkan kullarını doğrudan ayırmasın.
Biz bu kalp ile çabalarken bizi engelleme gayretinde olan sözüm ona ''eğitimli'' kişilere söyleyeceğim bir söz var.
Size cevap vermek bile günahtır.


BİLAL OKUMUŞ-Araştırmacı


0532.203 16 49

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÇARESİZ DEĞİLDİR.

Sedef hastalığı, değişik şekillerde ve çeşitli derecelerde şiddette görülen yaygın bir kronik hastalıktır. Sedef hastalığı sıklıkla bir otoimmün(bağışıklık sistemi bozukluğu)   bozukluk olarak sınıflandırılır, Ancak bimmünsüpresif (bağışıklık sistemi güçlendirici) maddelerin tüm sedef hastalarında etkili olmadığı gerçeğini   gözardı edemeyiz. Yeni araştırmalar cildin hücresel yapısında mevcut olan anormalliklerin incelenmesine yöneliktir. Sedef hastalığının nedenleri Bazı insanlar sedef hastalığına daha yatkın hale getiren gen taşır, ancak bu genlerin tümü hastalığa yakalanmamaktadır. Belli bir aktivatör,8tetikleyici) bu genleri olan insanlarda sedef hastalığının gelişmesine neden olur. Hastalık gelişimine neden olmak için bir araya gelen birkaç tetikleyici olabilir ve bu nedenle, bireysel faktörlerin belirlenmesi çok zordur. Sedef hastalığının nedenleri çevresel, immünolojik veya psikolojik olabilmesine rağmen, vakaların % 25'inde hastaların genetik altyapı ile hastalığa

5 - 10 OCAK 2020 arası uygulama sonuçları